Thursday, May 04, 2006

Greetings to all.......

aloha friends....
λοιπον, πάνε πλέον 2 μέρες που έφτασα στην εξοτική Καστοριά!!!(παντα αν συγκρίνεις με αθήνα)...
η αληθεια είναι οτι είμαι εκπληκτικά χαρούμενη αν και υπαρχουν ακομα μερικα πραγματα που μου θυμιζουν την αθηνα και παλευω να τα αποφυγω και να τα ξεχασω πραγμα που νομιζω οτι το κανω θαυμασια πλεον.....
ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ειμαι φοβερη τελικα πολυ με παω....!!!!! : )))
αυτα ως εδω....
τα λεμε με πολλα αλλα νεα......θα δουμε πότε....

MANY MANY KISSES TO AAAAALLLLLLLL........

P.S.: ποιο ηταν το τραγουδι στο comment? και ποιος το λεει???

6 Comments:

Blogger anarchitect said...

χμμμμ....

Αυτό θα πει blogging...

H psycho-citizen-of-her-world λείπει και ακόμα post-άρει....

Κοίτα κι από δω!!!
Καλά να περνάς....

5:52 AM  
Blogger nsm said...

δεν ειναι κ πολυ καλο να επικοινωνουμε μεσω των blog μας....

7:21 PM  
Blogger enteka said...

πώς είναι λοιπόν η Καστοριά; Είχα ζήσει (για πολύ λίγο) και ήταν ότι ωραιότερο. Νεύρα και άγχος εξαφανίστηκαν , το μόνο που μπορούσα να δω ήταν η ομορφιά γύρω μου.
το διπλό μπλόγκ σου είναι η καλύτερη (και υγιέστερη)ιδέα για μπλογκ που έχω δει¨)

10:20 PM  
Blogger yorgos said...

έχω αρκετή εμπειρία από αυτή την πόλη... την γνώρισα φυσικά με τις 7όροφες.... έχω δει φωτογραφίες όμως παλιές και ήταν μια κούκλα... με τα αρχοντικά της χτισμένα αμφιθεατρικά.... αλλά στην ελλάδα... τίποτα δε μένει όρθιο! αν η καστοριά είχε διατηρηθεί τύφλα να θα είχε... η ελβετία!

υ.γ. σου απάντησα για το τραγουδάκι στο προηγούμενο ποστ...

2:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Χωρίς να θέλω να προσβάλω ή να το παίξω smartass (γιατί είμαι niceass) αλλά ότι είναι πάνω απο το Βόλο είναι ωραίο.

12:39 AM  
Blogger nsm said...

Η ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙ8ΑΝΗ το λεω σε ολο τον κοσμο !!! τα λογια ειναι περιτααααα

12:12 AM  

Post a Comment

<< Home